Sunday, January 17, 2010

tenang.........

2 3 ari nie my life was quite good.. dulu tu maybe coz of my unstable hormone, due to women's problem every month maybe..hehe... im good until the day my mom send a message to ask about engagement..someone wants to propose me!!! OMG!! at that time, my hand was shaking, my blood like dried, then, i didn't reply my mom message. i hope she understand what is the meaning. then, end of story. kalau ade jodoh xkemane, kn???

then, sekarang nie exam nk dkat, assignment pon belambak. SCL pon xprepare g. d tambah lak ngan meeting aktivity y akan datang...ya allah, boleh ke ak dapat pointer sem nie?? salunye klu tiap2 sem 2 mesti pointer ak jatoh trok, klu bleh ak xnak la bende sme laku lagi...mmm....... amin.

today is sunday... another boring day.. xdak spa nk kua ngn ak ri ni. my besfren lak jnis konservativ, xmoh kua jln2, keje dok blok je surfing.ak ni...mm... jenis boring mengadap bende y same je tiap2 ari. hai...nk kua sorg takot la plak..heheehe. beznnye le klu ad tuutt... ish! xbezz la... t terkongkong...huhu. ssingle is superb! watpe nk bf, tambh mksiat je kn...huuhuhu.. dunie da nazzak, so prepare ourself for the world n after world with iman...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...